#ngl2012

Har packat, laddat batterier, kollat busstider, insett att jag blir tvungen att sitta nära en timme på en stängd station innan tåget går, klippt mig, valt bok för resan och… tja, framme i morgon vid tio, helt enkelt, förutsatt att Trafikverk och SJ sköter sitt.

Och inser i detta nu att jag glömt kolla bussar i Falun. Hur tar man sig enklast från stationen till Högskolan och hotell Lugnet en tisdag förmiddag? Tar de kontanter på bussarna, betalar man med SMS eller har de helt andra vanor?

.

 .

2 thoughts on “#ngl2012

  1. Har för mig att de använder ”samma” app för sin trafik som Skånetrafiken. Där kan du hitta resväg! Och jag tror de har mobilbiljetter. Annars kan du väl kolla på dalatrafiks hemsida :-)

Hur tänker du kring detta?

