Inför Öppet Hus

Intrycken från gårdagens EdCamp vimsar fortfarande runt i mitt huvudet medan jag laddar upp för dagens happening:

Öppet Hus på Hvilan i Åkarp

I Gröna Salen kommer SYV, rektor och studierektor att berätta dels om vad det rent konkret innebär att studera på folkhögskola. Det kommer att finnas gott om tid att ställa frågor om saker man undrar över. Elevrådet står redo att guida besökare runt, lektioner pågår runt om i skolan och i matsalen bjuds besökare på kaffe och/eller te. I sal 21 kommer vi att ha läxstöd hela dagen, och ni är mer än välkomna in för att hälsa, ställa frågor och se er omkring.

Jag vill absolut inte ge fel intryck genom att publicera den sannolikt mest intima bild jag någonsin kommer att publicera i detta inlägg, men håll i er, här kommer den:

Inside my purse

Det är i språkhuset det händer.

Välkomna!

6 reaktioner på “Inför Öppet Hus

  1. Idel action för dig med andra ord. :) Själv har jag påsklov – men ändå inte. Jag har skrivit på en granskningsrapport för Qualis och lagt ner ungefär fyra gånger mer tid än rimligt, men nu är jag klar och tittar mig yrvaket omkring i världen.
    Lycka till i kväll!

    • Ja, den här veckan är det inte många andningspauser, så jag smiter undan i ett hörn då och då och pausar hjärnan. EdCamp var ljuvligt, och nu drar vi igång öppet hus och hoppas på många besökare. Jag har laddat med dubbelt så mycket karameller som i fjol, då de tog slut redan vid tvåtiden.

      Njut ditt lov!

Hur tänker du kring detta?

