Morrica modebloggar igen

Här i Skåne har våren brutit ut, och i det läget finns bara en sak att göra: köpa nya vårskor. Så det gjorde jag.

Det är svårt att fotografera sina skor, i synnerhet om man har fötterna i dem. Jag minns att någon tipsade mig om vinklar och saker och ting senast jag modebloggade, men det tycks ha blåst rakt ut ur mitt minne.

Golvet är golvet i mitt arbetsrum innanför biblioteket på Hvilan, inte för att det har så mycket med modebloggeriet att göra egentligen, men ifall ni undrade.

7 thoughts on “Morrica modebloggar igen

    • Jag tror inte det dröjer många dagar innan ni har våren över er också och snörkängorna plötsligt är alltför varma för att vara bekväma.

  1. Ping: Ett designat inlägg « You're no different to me

Hur tänker du kring detta?

