EdCamp Öresund!

Vi har ägnat en stund i afton åt ett möte där vi gick igenom de sista detaljerna inför EdCamp Öresund. Ni vet, vem fixar whiteboardpennor, vem kokar kaffet, har någon frystejp eller behöver vi köpa etc. Det finns fortfarande ett litet antal platser kvar, och uppriktigt talat – detta är en kväll ni inte vill missa om ni alls har möjlighet att vara med!

Onsdag den 11 april klockan 17 – 20, ett hel kväll på Orkanen i Malmö, vigd åt att mötas, prata och diskutera, prata och diskutera och sen prata lite till om alla de där sakerna man gärna vill hinna prata om men så sällan riktigt hinner.

Jag rekommenderar för övrigt trivsam pubmiljö som mötesplats. Man blir både kreativ och konstruktiv på sådana platser.

(men trots att jag hade tre kameror med mig kom jag inte ihåg att ta en enda bild!)

2 thoughts on “EdCamp Öresund!

  1. Instämmer – ta chansen att få lite energi genom Edcamp.

    När det gäller kreativa mötesplatser kan jag även rekommendera hotellobby, ofta både bar och spännande liv och rörelse, men ofta med pratvänlig ljudmiljö.

Hur tänker du kring detta?

