Jag är inte den ende som slår i taket ibland

På Twitter finns en begränsning för hur många tweets per dygn man kan skicka. Visste ni det? Det är inte så dramatiskt, och begränsningarna är mycket rimliga. Jag slår i det taket ibland men i de allra flesta fall räcker de 1000 tweets per dygn man har att spela med mer än väl.

Det här är ett fånigt tillfälle att börja ett blogginlägg, men jag ville nämna detta för er trots att jag måste springa till bussen nu. Men kloke Deepedition har förklarat saken i ett inlägg på ett redigt och genomtänkt sätt, så jag hänvisar er dit om ni vill veta mer.

Hur tänker du kring detta?

