Styling

Min blogg har fått sig en översyn av andra ögon än mina, och blivit lite försommarstylad. Saker har fällts ihop, flyttas runt, vecklats ut, bytt plats med varandra, försvunnit och tillkommit.

Jag tycker om förändring, och när det gäller ommöbleringar är jag nog lite som en guldfisk (trots att jag ju vet att jag är kvar på samma ställe, egentligen) och upplever det som ett  sätt att se saker ur nya perspektiv.

Vad tycker ni? Gillar ni det så berätta det för min rara stylist!

2 thoughts on “Styling

  1. Jag gillar den nya stylingen-den är stilren och sätter fokus på inläggen. Jag upplever också att kommentarerna är mer lättlästa nu. Min enda kritik är att jag upplever att länklistorna har fått en utformning som inte lockar till länkning, vilket är synd då jag hittat riktigt intressanta bloggar där.

    Personligen är jag lik dig, Morrica. Jag gillar också att fixa om min blogg ofta. Gjorde det idag-då fick bilden på ”Moonlight”-omslaget inspirera och styra:)

    • Så roligt, jag hoppas min stylist läser detta och gläds. Jag måste säga att det var oerhört lyxigt att få bloggen omfixad – jag gillar egentligen inte själva fixandet, men gläds åt omväxlingen.

Hur tänker du kring detta?

