Dags igen – Stockholm

I morgon, tisdag den 13 november, skramlar jag, om SJ vill, iväg upp till Stockholm igen. Jag kommer att bo på hotell… någonting… som ligger i närheten av Centralen, och tillbringar dagarna i något som heter ABF-huset. Det har jag ingen som helst aning om var det ligger, men Stockholm är fullt av vänliga främlingar så jag är helt övertygad om att jag kommer hitta både dit och tillbaka.

Jag kommer att vara upptagen med käraste vännen som jag saknat så innerligt på tisdag kväll, men på onsdag kväll kan det hända att jag har tid att träffas en stund om någon så önskar, och på torsdag har jag ett par timmar att slå ihjäl på Centralen, sådär mellan halv fem och strax efter sex. Sen återvänder jag till Skåne.

Vill ni ses?

6 thoughts on “Dags igen – Stockholm

Hur tänker du kring detta?

