Mycket på en gång

Det börjar bli lite väl mycket på en gång nu. Det kan hända att det funkar att andas genom vänster näsborre, men jag hoppar den övningen. För en som inte kan höger och vänster blir det snarare ännu ett stressmoment att räkna ut vilken det är.

Och dessutom jul på det. Min julrutin är mycket begränsad, och jag lutar mig tacksamt mot Jennelies handgripliga organiserande och strukturerande, och uttrycker här min tacksamhet för jul-jedirådets handfasta och mycket konkreta råd.

.

Världen på andra sidan tegelväggen är tillgänglig för den som vet vilka stenar man ska trycka på, och i vilken ordning. Gör man fel händer i bästa fall inget alls.

4 thoughts on “Mycket på en gång

  1. Denna jul-jedi (som är galet hedrad över sin nya titel) kommer att finnas imorgon också och komma med glada tillrop och handfasta råd=) Sk*t i att tänka på vilken näsborre det är, så länge du andas. brygg en kopp te/kaffe, drick den medvetet och på det igen.

Hur tänker du kring detta?

