Höstfärger

För den som ser världen genom mina ögon – och det gör jag ju – är hösten den vackraste årstiden.

Jag älskar höstfärgerna, jag älskar den grå himlen, älskar hur vacker världen blir utan alla de skarpa kontraster skarpt solljus skapar, älskar den klara luften.

Sverige är långt, och här nere i Skåne lever vi i en liten klimatzon för oss själva. Det sägs att snön ligger i luften så långt söderut som Stockholmstrakten, men vi befinner oss mitt i den vackraste delen av hösten.

Väljer därför att dela med mig av hur vackert flickvännens hår och lövens färger harmonierar med varandra:

 

Sånt jag tycker om i hösten

Hur tänker du kring detta?

