#Fuckcancer i full gala

Årets Rosa Bandet-kampanj går mot sitt slut, och Cancerfonden avrundar traditionsenligt kampanjen med pompa och ståt i en glittrande TV-gala med bland andra fantastiske Rickard Söderberg på scenen:

Screenshot 2013-10-28 at 10.42.04 AM

Tillsammans mot cancer direktsänds från Cirkus i Stockholm måndagen den 28 oktober klockan 20.00 – 22.00 på Sjuan. Om du inte har tillgång till Sjuan kan du se galan live (och gratis) på TV4play.

Vi kan alla bidra till forskningen: Pg: 901986-0, Bg: 901-9514, Org nummer: 802005-3370. Sätt in mycket eller lite, utifrån dina möjligheter. Har du inte själv råd att bidra ekonomiskt kan du bidra genom att prata om cancerforskning, cancerfonden och hur den som har mer pengar kan bidra.

2 thoughts on “#Fuckcancer i full gala

  1. Jag gav ungefär en timlön. Den sista timmen när jag arbetar kan vara seg ibland. Om den blir det när jag jobbar imorgon så ska jag tänka att jag arbetar för något bra.

Hur tänker du kring detta?

